петак, 23. март 2012.

Kako Naci Pravu Osobu

Ukoliko ste kako vecina ljudi, onda trazite pravu osobu koju bi ukljucili u svoj zivot. Da li odgovore potraziti u sebi ili se cak obratiti nekoj od agencija za upoznavanje? Najbolje bi bilo da procitate sledecih nekoliko saveta,  sigurno ce vam pomoci i stvoriti bolju sliku o tome kako naci pravu osobu za vas. Pretpostavimo da znate kako smuvati devojku, da ste sve to prosli i samo vam je potrebno da nadjete srodnu dusu.

Kako naci pravu osobu
Budite iskreni
Prva i najbitnija stvar je iskrenost, od toga morate poci ukoliko zelite dobar temelj u svojoj vezi.
Ovo se odnosi i na osobe koje traze partnera, ali i na one koji ocekuju da budu nadjeni. Pre nego sto krenete u potragu, budite realni i iskreni prema sebi, i razmislite sta tacno zelite od te osobe. Dosta ljudi se ne vodi ovim principima, pa zbog toga izgube dosta vremena, a cesto ostanu slomljenog srca. Ova tri principa predstavljaju osnovu pravilnog razmisljanja.

1) Da li iskreno zelite da se smirite i osnujete porodicu, ili samo trazite opustenu vezu bez preteranih obaveza?
2) Da li imate problema sa finansijama? Ukoliko nemate, da li zelite da stupite u ozbiljniju vezu sa nekim ko ih ima?
3) Kakvi su vasi pogledi na religiju? Da li bi vam smetalo ukoliko vam se svidi osoba druge vere?

Sve ovo su jako bitne stvari, tj osnove razmisljanja od kojih treba da krenete, dobro razmislite da ne bi kasnije sebe dovodili u situaciju da ste lose izabrali ili slicno.

Trazite na pravim mestima
Kada razmislite o tome sta tacno zelite od svoje veze, vreme je da krenete da partnera trazite na pravim mestima. Trebalo bi da imate u glavi jasan plan o tome kako prici devojci. Mesta na kojima vas potencijalni partner provodi dosta svog slobodnog vremena, mogu dosta toga da govore o njegovim ciljevima i ambicijama. Agencije za upoznavanje su jako popularne u ovo vreme, njihova prednost je u tome sto mozete naci tacno ono sto zelite, na primer partnera za duzu vezu i ljubav,  koji isto ocekuje od vas. Ukoliko ste tiha i povucena osoba, tesko je da cete naci osobu svog zivota u nekom klubu sa preterano agresivnom muzikom gde svi luduju, ako to jednostavno nije vas ukus, zaobidjite takva mesta. Naravno da je bitno i ono o cemu pricati sa devojkom da bi je impresionirali, ali jednostavno budite spontani i svoji, necete imati previse problema.

Najbitnije je da imate jasnu predstavu i plan o tome sta trazite, tj kakvu osobu. Nadamo se da cete naci to sto trazite i imati uspesan prvi sastanak sa tom osobom. Nemojte da vas obeshrabri ukoliko ne uspete odmah naci pravog partnera za vas, ucite na svojim greskama i nastavite da trazite, ta prava osoba je tu i ceka na vas.

8 коментара:

  1. ZELIM DA SE ZAHVALIM RENATI KOJA MI SPASILA BRAK PORODICU POSAO...SVE POHVALE EVO BROJA AKOM NEKOM TREBA ZENA JE SILA SNAGA I MOC...+385 923813830 :viber wcp

    ОдговориИзбриши
  2. ZELIM DA SE ZAHVALIM RENATI KOJA MI SPASILA BRAK PORODICU POSAO...SVE POHVALE EVO BROJA AKOM NEKOM TREBA ZENA JE SILA SNAGA I MOC...+385 923813830 :viber wcp

    ОдговориИзбриши
  3. Zdravo zelim da pohvalim vidovitu ruzu koja mi je pomogla u vezi mog deteta koje je imalo urok na sebi jos od malena..niko nije godinama mogao da mi pomogne u vezi toga sa cerkom. Muz me je ostavio samu sa detetom. I onda sam preko preporuke nasla majku Ruzu koja je jedina uspela da skine urok sa mog deteta i uspela je da mi vrati mog muza samo zahvaljujuci njoj imamo sada prelep zivot. Ako imate slicnih problema javite se njoj
    +381 61 10 14 283 VIBER

    ОдговориИзбриши
  4. Zdravo zelim da pohvalim vidovitu ruzu koja mi je pomogla u vezi mog deteta koje je imalo urok na sebi jos od malena..niko nije godinama mogao da mi pomogne u vezi toga sa cerkom. Muz me je ostavio samu sa detetom. I onda sam preko preporuke nasla majku Ruzu koja je jedina uspela da skine urok sa mog deteta i uspela je da mi vrati mog muza samo zahvaljujuci njoj imamo sada prelep zivot. Ako imate slicnih problema javite se njoj
    +381 61 10 14 283 VIBER

    ОдговориИзбриши
  5. Ovim putem zelim da se zahvalim zeni dami i kraljici koja mi uspesno vratila porodicu evo broja viber wcp +381616418057

    ОдговориИзбриши
  6. Ovo je svjedočanstvo mog života, moj ljubavnik je prekinuo sa mnom, znam da je moja krivnja što ga je natjerao da raskine sa mnom, kontaktiram dr. Lomija i objasnim što se dogodilo onda mi je pomogao da odradim neke molitve i moj ljubavnik mi se vratio moleći me da mu je žao što me još uvijek voli i danas smo ponovno zajedno i obećavam da nikada nećemo razgovarati s njim i danas smo oboje sretni, ako vam je također potrebna pomoć dr. Lomija da ga kontaktirate na liniji WhatsApp broja; +2349034287285 možete mu poslati e-mail; lomiultimatetemple@gmail.com za pomoć

    ОдговориИзбриши
  7. Zahvalna sam gospodji almini jer mi pomogla da ponovo zivim i da sam srecna sa svojom porodicom i decom evo broja viber wcp +381611567923

    ОдговориИзбриши